Zespoł Zarządzania Kryzysowego
Skład Zespołu Zarządzania Kryzysowego tworzą osoby powołane spośród:
-
Pracowników Urzędu Miasta Torunia, Starostwa Powiatowego w Toruniu, jednostek organizacyjnych Miasta Torunia i Powiatu Toruńskiego, jednostek organizacyjnych stanowiących aparat pomocniczy kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży powiatowych;
-
Przedstawicieli społecznych organizacji ratowniczych;
3. Przedstawicieli innych instytucji.
drukuj (Zespoł Zarządzania Kryzysowego)
Skład Zespołu Zarządzania Kryzysowego
-
Przewodniczący Zespołu
- Prezydent Miasta Torunia;
- Starosta Toruński,
-
Zastępcy Przewodniczących Zespołu
- dyrektor WOL,
- Sekretarz Powiatu Toruńskiego,
-
Sekretarz Zespołu – inspektor ds. administracyjno-biurowych WOL,
-
Rzecznik prasowy
- kierownik Referatu Informacji i Analiz Wydziału Informacji, Promocji
i Turystyki UMT;
- Inspektor ds. Informacji Starostwa Powiatowego w Toruniu,
-
Grupy o charakterze zadaniowym, którymi są:
-
Grupa działań operacyjnych;
-
Grupa planowania cywilnego, monitorowania i analiz;
-
Grupa zabezpieczenia logistyczno-finansowego;
-
Grupa ochrony zdrowia i pomocy społecznej.
drukuj (Skład Zespołu Zarządzania Kryzysowego)
Zadania Zespołu Zarządzania Kryzysowego
-
ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń;
-
przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Przewodniczącym Zespołu wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w Toruńskim Planie Reagowania Kryzysowego;
-
przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami;
-
opiniowanie Toruńskiego Planu Reagowania Kryzysowego;
drukuj (Zadania Zespołu Zarządzania Kryzysowego)