Powiat Toruński

Menu dodatkowe

Treść strony

REJESTRY:

- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr zarządzeń Dyrektora Domu Pomocy Społecznej,
- rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
- rejestr zawartych umów,

EWIDENCJE:

- ewidencja mieszkańców,
- ewidencja środków trwałych,
- ewidencja pozostałych środków trwałych,
- ewidencja kartotek płacowych
- ewidencja kontroli,
- ewidencja wyjść prywatnych w godzinach pracy,
- ewidencja wystawionych delegacji służbowych,
- ewidencja pracowników upoważnionych do przetwarzania danych osobowych

 

ARCHIWUM

 

Dom Pomocy Społecznej w Browinie, prowadzi składnicę akt, która służy potrzebom jednostki. Zasób składnicy akt stanowią materiały niearchiwalne powstające w związku z działalnością jednostki.

W składnicy akt przechowywane są akta powstające w wyniku bieżącej pracy komórek organizacyjnych Domu, dokumenty osobowe i płacowe pracowników Domu.

Osoba starająca się o wystawienie zaświadczenia, odpisu dokumentu itp. może otrzymać dokument po złożeniu podania (za sporządzenie odpisu itp. nie pobiera się opłat) 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Woźniak - Margol
  • opublikował: Sebastian Słowiński
    data publikacji: 2011-08-11 12:09
  • zmodyfikował: Sebastian Słowiński
    ostatnia modyfikacja: 2012-03-30 13:49
Ministerstwo Cyfryzacji Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób z niepełnosprawnościami współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Rozmiar czcionki

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.