Powiat Toruński

Menu dodatkowe

Treść strony

Osobą dokonującą zgłoszenia może być osoba fizyczna, która zgłasza lub ujawnia publicznie informacje na temat naruszeń w miejscu pracy. Można zgłaszać informacje dotyczące zaistniałych lub prawdopodobnych naruszeń w Starostwie Powiatowym w Toruniu. Zgłoszenia może dokonać tylko osoba pracująca obecnie lub wcześniej w jednostce, osoba starająca się o pracę w tej organizacji bądź osoba związana w udokumentowanej formie z zadaniami wykonywanymi przez jednostkę. Regulamin umożliwia jawne lub poufne dokonywanie zgłoszeń i zapewnia ochronę osobom zgłaszającym naruszenia. Osoby dokonujące zgłoszenia w złej wierze bądź dokonujące zgłoszenia niepoważnego albo stanowiącego istotne nadużycie nie podlegają ochronie.

Zespół ds. zgłaszania naruszeń przyjmuje zgłoszenia od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 14:30 osobiście w siedzibie urzędu, w formie listownej na adres Starostwa Powiatowego, za pomocą poczty elektronicznej na adres sygnalista@powittorunski.pl bądź telefonicznie pod nr 661 295 630, 697 783 267. Karta zgłoszenia dostępna jest tutaj.

Zarządzenie Nr 71/2021 Starosty Toruńskiego z 16 grudnia 2021 roku w sprawie wdrożenia Regulaminu zgłaszania naruszeń prawa Unii, podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń w Starostwie Powiatowym w Toruniu

Zarządzenie Nr 72/2021 Starosty Toruńskiego z 16 grudnia 2021 roku w sprawie powołania Zespołu ds. zgłaszania naruszeń prawa Unii, podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń w Starostwie Powiatowym w Toruniu

Ministerstwo Cyfryzacji Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób z niepełnosprawnościami współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Rozmiar czcionki

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.