Powiat Toruński

Menu dodatkowe

Treść strony

  • -

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - Cyfrowy Urząd

  1. Aby złożyć wniosek drogą elektroniczną za pośrednictwem Cyfrowego Urzędu należy posiadać profil zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
  2. Po przejściu na stronę CYFROWY URZĄD wybieramy wniosek, który chcemy złożyć i przechodzimy dalej.
  3. Zapoznajemy się z opisem usługi, następnie wybieramy "Zaloguj się".
  4. Do wyboru mamy 2 metody logowania:  E-mail/Hasło a w przypadku braku konta na portalu Cyfrowy Urząd należy je najpierw zarejestrować lub poprzez ePUAP wykorzystując profil zaufany.
  5. Następnie wybieramy formularz elektroniczy. Po wypełnieniu wymaganych pól należy dołączyć zeskanowane załączniki – lista wymaganych dokumentów wymieniona jest w opisie usługi.
  6. Wniosek należy podpisać profilem zaufanym lub własnym certyfikowanym podpisem kwalifikowanym.
  7. Wniosek jest gotowy do wysłania.

Wejdź na Cyfrowy Urząd

  • opublikował: Administrator - Dorota Wróblewska
    data publikacji: 2014-05-28 13:30
  • zmodyfikował: Administrator - Dorota Wróblewska
    ostatnia modyfikacja: 2016-07-01 10:21
Ministerstwo Cyfryzacji Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób z niepełnosprawnościami współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Rozmiar czcionki

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.