Powiat Toruński

Menu dodatkowe

Treść strony

Podinspektor/Inspektor ds. zamówień publicznych (Ogłoszenie nr 2/2024)

Ogłoszenie nr 2/2024

Starostwo Powiatowe w Toruniu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektora/Inspektora ds. zamówień publicznych
- w Biurze zamówień publicznych
na wolne stanowisko urzędnicze w wymiarze 1 etatu

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe(preferowane prawnicze lub administracyjne);
    2. - minimum 5-letni staż pracy, w tym 3 letni na podobnym stanowisku w administracji publicznej – dla inspektora,
      - lub 2 letni staż pracy – dla podinspektora;
    3. bardzo dobra w teorii oraz w praktyce znajomość przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych do tej ustawy – wymagana jest aktualna wiedza z tego obszaru, ustawy kodeks cywilny oraz finansów publicznych;
    4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
    5. posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych;
    6. posiadanie pełnej zdolności do czynności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    8. nieposzlakowana opinia;
    9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. preferowane studia podyplomowe z zakresu Prawa Zamówień Publicznych
    2. umiejętność stosowania aplikacji biurowych pakietu MS Office oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu oraz pracy z programami platform online’owych;
    3. samodzielność, dokładność, terminowość;
    4. umiejętność dobrej organizacji czasu pracy na stanowisku;
    5. umiejętność pracy w zespole.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    Do szczegółowego zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracownika na zajmowanym stanowisku należy:
    1. prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych zawieranych w trybie zamówień publicznych;
    2. prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, realizowanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wewnętrznych; 
    3. przygotowywanie projektów umów dotyczących udzielanych zamówień publicznych w Starostwie oraz ich archiwizacja;
    4. obsługa aplikacji i programów informatycznych wspierających zamówienia publiczne;
    5. redagowanie BIP w zakresie prowadzonych w Starostwie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (zamieszczanie ogłoszeń, wyników itp.);
    6. redagowanie BIP w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez jednostki organizacyjne powiatu (zamieszczanie ogłoszeń itp.);
    7. wsparcie merytoryczne pracowników Starostwa odpowiedzialnych za przedmiot zamówienia podczas przygotowywania przez nich opisów przedmiotu zamówienia i szacowania wartości zamówienia;
    8. zbieranie niezbędnych informacji i czynny udział w opracowywaniu rocznych planów zamówień publicznych;
    9. pełnienie funkcji Zastępcy Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym;
    10. realizacja innych zadań przydzielonych przez przełożonych w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
      Przy wypełnianiu wyżej wymienionych czynności jest Pan (i) zobowiązany do:
      1. przestrzegania przepisów ustaw kompetencyjnych obowiązujących w Wydziale,
      2. informowania upoważnionych organów, instytucji i osób fizycznych oraz udostępnianie dokumentów w zakresie dozwolonym przez prawo,
      3. przestrzegania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt,
      4. zachowania uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikiem, współpracownikami oraz w kontaktach z interesantami.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku: praca o charakterze biurowym, w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6, przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
    Wymiar czasu pracy: pełny etat, praca świadczona w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30. 
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie: w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu był niższy niż 6 %.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV);
    2. list motywacyjny;
    3. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. świadectwo ukończenia szkoły średniej, zaświadczenie o stanie odbytych studiów, dyplom);
    4. oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych;
    5. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
    6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. 
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa w pokoju nr 1 (Biuro Obsługi Klientów) mieszczącym się na parterze budynku lub pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora/Inspektora ds. Zamówień Publicznych” w terminie do dnia 26 lutego 2024 r. 
    Przy każdej formie dostarczenia ofert tj. wysyłanych: pocztą, drogą elektroniczną lub osobiście decyduje data wpływu do starostwa.
    Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.
  8. Klauzula Informacyjna o ochronie danych osobowych:
    Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
    1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.
    2. Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się kontaktować pod numerem tel.: 56 6628960 lub wysyłając e-mail na adres: iod@powiattorunski.pl.
    3. Możesz kontaktować z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
    4. Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Toruniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
    5. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
    6. Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
    7. Posiadasz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
    8. Przysługuje Ci skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
    9. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
    10. Twoje dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.

drukuj (Podinspektor/Inspektor ds. zamówień publicznych (Ogłoszenie nr 2/2024))

Metryka

  • Treść archiwalnatak
  • Autor lub odpowiedzialny za treśćCzesław Makowski
  • Data wytworzenia2024-02-13
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2024-02-14 15:29

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (Ogłoszenie nr 2/2024)

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko urzędnicze 
Podinspektor/Inspektor ds. zamówień publicznych 
w Biurze zamówień publicznych

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  • Klaudia Ośkiewicz, zamieszkała w Głogowie

Metryka

  • Treść archiwalnatak
  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
  • Data wytworzenia2024-02-27
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2024-02-27 15:34

Informacja o wynikach naboru - Podinspektor / Inspektor ds. zamówień publicznych (Ogłoszenie 2/2024)

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Podinspektor / Inspektor ds. zamówień publicznych
w Biurze Zamówień Publicznych

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Klaudia Ośkiewicz, zamieszkała w Głogowie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Klaudia Ośkiewicz podczas rozmowy kwalifikacyjnej i testu wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów z zakresu zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.

Metryka

  • Treść archiwalnatak
  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
  • Data wytworzenia2024-02-28
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2024-02-28 14:17
Ministerstwo Cyfryzacji Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób z niepełnosprawnościami współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Rozmiar czcionki

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.