Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami (Ogłoszenie nr 2110.5.2025)
Ogłoszenie nr 2110.5.2025
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami
w wymiarze pełnego etatu
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (administracyjne lub geodezyjne),
- minimum roczny staż pracy w administracji publicznej zajmujący się gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego (do stażu pracy zaliczane będzie również przygotowanie zawodowe w ramach umowy zawartej z urzędem pracy),
- posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
obsługa komputera, pakietu MS OFFICE, znajomość: struktury starostwa, ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem Powiatu i Skarbu Państwa oraz tworzenie zasobu nieruchomości,
- Regulacja stanów prawnych nieruchomości powiatowych w tym stanowiących drogi powiatowe,
- Opiniowanie podziałów nieruchomości stanowiących własność Powiatu i Skarbu Państwa,
- Składanie wniosków o wpis do księgi wieczystej prawa własności, hipotek i ograniczeń na nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa,
- Wyrażanie zgody na obciążanie nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa,
- Prowadzenie spraw związanych z obrotem majątkiem Powiatu i Skarbu Państwa to jest z nabywaniem, sprzedażą, sprzedażą prawa użytkowania wieczystego, oddawaniem w użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, użytkowanie, wydzierżawianiem lub wynajmowaniem,
- Wygaszanie dotychczasowych decyzji o oddaniu nieruchomości Powiatu oraz Skarbu Państwa w użytkowanie i zarząd spółdzielniom, osobom fizycznym, a także innym niepaństwowym jednostkom organizacyjnym oraz o przekazaniu tego mienia do Zasobu Nieruchomości Skarbu Państwa,
- Przejmowanie do zasobu Skarbu Państwa mienia po podmiotach wykreślonych z Krajowego Rejestru Sądowego.
- Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca będzie wykonywana w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6,
- praca o charakterze biurowym,
- praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
- stały kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne,
- praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30.,
- wymiar czasu pracy – cały etat
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu 2025 r. nie osiągnął 6%.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
*kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, w pokoju nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta) mieszczącym się na parterze budynku lub pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87- 100 Toruń z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami" w terminie do dnia 03 marca 2025 r.
W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa.
- Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.
Klauzula Informacyjna o ochronie danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl
- Do kontaktów w sprawie ochrony Państwa danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się kontaktować pod numerem tel.: 56 6628888 lub wysyłając e-mail na adres: iod@powiattorunski.pl
- Możecie Państwo kontaktować się z nim w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Toruniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Posiadacie Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Państwu skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
W Starostwie Powiatowym w Toruniu funkcjonuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa, podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń wewnętrznych, wdrożony zarządzeniem nr 47/2024 Starosty Toruńskiego z 25 września 2024 roku.
drukuj (Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami (Ogłoszenie nr 2110.5.2025))
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćJacek Drzystek
- Data wytworzenia2025-02-13
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2025-02-13 14:09
- Ostatnio zmodyfikowałMarzena Pietruszyńska
- Ostatnia modyfikacja2025-02-13 14:10
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (Ogłoszenie Nr 2110.5.2025)
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami
w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
(1 etat)
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu: Paweł Maciejski, zamieszkały w Toruniu.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
- Data wytworzenia2025-03-07
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2025-03-07 13:06
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko (ogłoszenie nr 2110.5.2025)
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Geodezji I Gospodarki Nieruchomościami
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Paweł Maciejski zamieszkały w Toruniu
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Paweł Maciejski podczas rozmowy kwalifikacyjnej i testu wykazał się bardzo dobrą znajomością przepisów z zakresu zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
- Data wytworzenia2025-03-14
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2025-03-18 07:45
« wstecz