Powiat Toruński

Menu dodatkowe

Treść strony

  • 2022-11-28-YUFE

YUFE Academy o wyzwaniach współczesności

29 listopada i 6 grudnia odbędą się dwa wykłady organizowane przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu w ramach YUFE Academy.

Akademia YUFE to seria wykładów, warsztatów i zajęć organizowanych przez uczelnie zrzeszone w jednym z pierwszych uniwersytetów europejskich – konsorcjum YUFE (Young Universities for the Future of Europe). Wykłady związane są z 4 obszarami zainteresowań sojuszu: dobrostanem obywateli, cyfrowym społeczeństwem, tożsamością europejską oraz zrównoważonym rozwojem i prowadzone są w angielskim lub lokalnym języku partnerskiego uniwersytetu.

Na UMK w ramach tego cyklu zaplanowano  dwa wykłady:

- 29 listopada o "Turystyce jutra - od kryzysu do transformacji" w języku polskim opowiedzą dr hab. Elżbieta Grzelak-Kostulska, prof. UMK oraz dr hab. Jadwiga Biegańska, prof. UMK, badaczki z Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej.

Wydarzenie odbędzie się w formule online. Transmisja wykładu rozpocznie się o godzinie 12:00.

- 6 grudnia o godzinie 12:00 wykład w języku angielskim pt. "Artificial Intelligence, neurotechnologies and human augmentation" wygłosi prof. dr hab. Włodzisław Duch z Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej. Wydarzenie będzie miało formułę hybrydową – stacjonarnie będzie można uczestniczyć w nim w sali nr 8 w Bibliotece Uniwersyteckiej, wykład będzie również transmitowany na YouTube:

drukuj (YUFE Academy o wyzwaniach współczesności)

  • autor: Portal UMK

Wykład online YUFE: Artificial Intelligence, neurotechnologies and human augmentation

Wykład online YUFE: turystyka jutra

« wstecz

Ministerstwo Cyfryzacji Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Rozmiar czcionki

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.