Powiat Toruński

Menu dodatkowe

Treść strony

  • ban_yufe_380

Metryka

  • Treść archiwalnatak

Cykl wykładów online o zdrowiu psychicznym

Rozpoczynający się 17 marca cykl wykładów otwartych dla lokalnej społeczności to 10 spotkań, w trakcie których poruszonych zostanie wiele kwestii związanych ze zdrowieniem psychicznym i rozwojem dzieci oraz osób dorosłych. Dzięki partnerstwu w ramach YUFE mieszkańcy powiatu mogą wziąć udział w prelekcjach online.

Cykl 10 spotkań ma za zadanie przede wszystkim uświadomić mieszkańcom, jak ważne jest zdrowie psychiczne i równowaga emocjonalna.

- Jak poradzić sobie z żałobą? Jak rozpoznać czy dziecko jest uzależnione? Jak wychować zdolne dziecko? To tylko część tematów, które zostaną poruszone w trakcie wykładów przygotowanych dla mieszkańców i mieszkanek przez Uniwersytecką Poradnię Profilaktyki i Pomocy SYNERGIAwylicza Katarzyna Fus z Działu Międzynarodowych Partnerstw i Mobilności Edukacyjnej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.

Seria spotkań z mieszkańcami to kolejny przejaw aktywności Poradni Studenckich UMK, które powstały po to, aby pogłębić relację Uniwersytetu z jego otoczeniem społecznym. Inicjatywa jest realizowana w ramach konsorcjum Young Univeristies for the Future of Europe (YUFE) jako część zadań dotyczących tworzenia modelu Uniwersytetu Europejskiego. Mieszkanki i mieszkańcy poza możliwością uczestnictwa w wykładach, mogą za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego (kliknij tutaj, aby przejść do fomularza) zadać pytania i uzyskać darmową poradę z zakresu zdrowia, prawa, prawa wodnego, prawa własności intelektualnej, dydaktyki, projektowania murali, logistyki, równego traktowania, zarządzania dokumentacją i domowymi archiwaliami czy tworzenia stron www i bezpieczeństwa w sieci. Odpowiedzi na pytania przygotowują studentki i studenci w konsultacji z uniwersytecką kadrą akademicką. Pełna oferta dostępna jest na stornie poradnie.umk.pl.

W spotkaniach uczestniczyć może każda zainteresowana osoba. Zajęcia odbywać będą się online głównie w czwartki o godz. 18:00, a po każdym wystąpieniu możliwa będzie interakcja i dyskusja.

Wcześniejsza rejestracja nie jest wymagana, a wykłady odbywać się będą zdalnie na platformie MS Teams: https://bit.ly/Poradnia_Synergia_Wyklady_Otwarte (zawsze obowiązywać będzie ten sam adres).

Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej Poradni – kliknij, aby przejść do strony.

Harmonogram spotkań:

17 marca 2022 r. - Wprowadzenie – lic. Patrycja Michałowska,

- Zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej – lic. Klaudia Gralak,

- Warunki skutecznej komunikacji podczas pracy zdalnej – lic. Karolina Piekarska,

24 marca 2022 r. - Żałoba, życie po stracie – mgr Karolina Kramkowska,

07 kwietnia 2022 r. - Dziecko o specjalnych potrzebach edukacyjnych – dr Sylwia Antonowicz,

21 kwietnia 2022 r. - Problemy w funkcjonowaniu psychospołecznym młodzieży powstałe w wyniku pandemii – mgr Angelika Kalinowska,

28 kwietnia 2022 r. - Dziecko z doświadczeniem migracji w polskiej szkole – dr Sylwia Antonowicz,

05 maja 2022  r. - Jak rozpoznać, że dziecko jest uzależnione? – lic. Jan Zawieja,

12 maja 2022 r. - Jak radzić sobie ze stresem? – mgr Joanna Romanowska,

19 maja 2022 r. - Nadopiekuńczy styl wychowania i jego wpływ na dziecko – lic. Justyna Kropkowska,

02 czerwca 2022 r. - Rola środowiska rodzinnego i szkolnego w zapobieganiu zachowaniom autoagresywnym wśród młodzieży – mgr Sylwia Trafna-Jurkiewicz,

10 czerwca 2022 r. - Jak wychowywać zdolne dziecko? – dr Izabela Symonowicz-Jabłońska.

drukuj (Cykl wykładów online o zdrowiu psychicznym)

Metryka

  • Treść archiwalnatak
  • AutorAdrian Aleksandrowicz

Galeria Zdjęć

  • 2022_03_14_umk_cykl_wykladow

Metryka

  • Treść archiwalnatak
Ministerstwo Cyfryzacji Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób z niepełnosprawnościami współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Rozmiar czcionki

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.