Powiat Toruński

Menu dodatkowe

Treść strony

Dzięki biletom nie ma już kolejek

Aby zarejestrować auto, zgłosić jego sprzedaż czy otrzymać wtórnik dowodu rejestracyjnego nie trzeba już będzie stać w długich kolejkach. Wystarczy umówić się na konkretną godzinę przez Internet. Jak to zrobić?

  1. Na stronie www.powiattorunski.pl kliknąć zieloną kostkę „REZERWACJE INTERNETOWE”. Założyć konto podając imię, nazwisko oraz adres email, który będzie wykorzystany do weryfikacji konta oraz potwierdzenia rezerwacji wizyty.
  2. Wybrać usługę, a następnie dogodną datę i godzinę. System zarezerwuje termin i prześle kod (numer) rezerwacji w postaci 6 cyfr i znaku graficznego na wskazany adres e-mail. Numer ten będzie potrzebny podczas wizyty w urzędzie.
  3. Przybyć do urzędu 15 minut przed planowaną godziną wizyty, wpisać otrzymany numer identyfikacyjny na monitorze dotykowym biletomatu i pobrać bilet.
  4. Ekran na ścianie wskaże okienko, w którym zostaniemy przyjęci i obsłużeni. Wyświetlacz nad każdym okienkiem pokazuje numer identyfikacyjny kolejnego klienta.

– Kiedy powierzono mi nadzór nad Wydziałem Komunikacji, Zarząd zobowiązał mnie do wypracowania nowych rozwiązań prowadzących do skrócenia czasu oczekiwania na załatwienie spraw w wydziale. Zainteresował nas system zarządzający ruchem klienta tzw. kolejkomat, który sprawdził się już w innych samorządach. O jego funkcjonalności przekonałem się wspólnie z naczelnikiem Wydziału podczas wizyty w Urzędzie Miasta Włocławka, na początku marca br. W tamtejszym Wydziale Komunikacji taki system funkcjonuje od początku 2019 r. Prowadzi on klienta od momentu wejścia do wybranego stanowiska i pozwala na zachowanie zasady obsługi klienta w kolejności przybywania do urzędu, co zapobiega wywoływaniu niepotrzebnych napięć. – wyjaśnia członek Zarządu Powiatu Janusz Kononiuk.

Elektroniczna rezerwacja terminu jest ułatwieniem dla wielu klientów. Ci, którzy nie korzystają z Internetu mogą po prostu przyjechać do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Toruniu. Wówczas także wchodząc do Wydziału należy skierować się do biletomatu, wybrać sprawę, a następnie odebrać bilet, który wskaże pierwszy możliwy termin jej załatwienia.

–  System motywuje także pracowników do profesjonalnej i szybkiej obsługi klienta, a wszystko to razem skutkuje tym, czego najbardziej oczekują zainteresowani, czyli zwiększeniem ilości obsłużonych klientów oraz skróceniem czasu oczekiwania. – zapewnia Janusz Kononiuk

drukuj (Dzięki biletom nie ma już kolejek)

Galeria zdjęć

  • 01konto
  • 02wybór usługi
  • 03wybór terminu
  • 04kod_numer rezerwacji
  • 05 biletomat
  • 06 biletomat

« wstecz

Ministerstwo Cyfryzacji Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób z niepełnosprawnościami współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Rozmiar czcionki

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.