Powiat Toruński

Menu dodatkowe

Treść strony

Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu

Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne (załóż konto).

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00) do sekretariatu PZD, przy ul. Polnej 115 w Toruniu na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes

2. Akceptowalne formaty załączników to:
DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP

3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.

4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

 

Wejdź na ePUAP

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wantowski
    data wytworzenia: 2017-11-06
  • opublikował: Marcin Wantowski
    data publikacji: 2017-11-06 13:47
  • zmodyfikował: Marcin Wantowski
    ostatnia modyfikacja: 2021-09-09 11:54
Ministerstwo Cyfryzacji Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób z niepełnosprawnościami współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Rozmiar czcionki

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.