Powiat Toruński
- PRACA »
- Oferty pracy w Starostwie Powiatowym »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109
Podinspektor/Inspektor ds. zamówień publicznych (Ogłoszenie nr 2/2024)
Ogłoszenie nr 2/2024
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektora/Inspektora ds. zamówień publicznych
- w Biurze zamówień publicznych
na wolne stanowisko urzędnicze w wymiarze 1 etatu
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe(preferowane prawnicze lub administracyjne);
- - minimum 5-letni staż pracy, w tym 3 letni na podobnym stanowisku w administracji publicznej – dla inspektora,
- lub 2 letni staż pracy – dla podinspektora;
- bardzo dobra w teorii oraz w praktyce znajomość przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych do tej ustawy – wymagana jest aktualna wiedza z tego obszaru, ustawy kodeks cywilny oraz finansów publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
- posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- preferowane studia podyplomowe z zakresu Prawa Zamówień Publicznych
- umiejętność stosowania aplikacji biurowych pakietu MS Office oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu oraz pracy z programami platform online’owych;
- samodzielność, dokładność, terminowość;
- umiejętność dobrej organizacji czasu pracy na stanowisku;
- umiejętność pracy w zespole.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do szczegółowego zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracownika na zajmowanym stanowisku należy:
- prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych zawieranych w trybie zamówień publicznych;
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, realizowanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wewnętrznych;
- przygotowywanie projektów umów dotyczących udzielanych zamówień publicznych w Starostwie oraz ich archiwizacja;
- obsługa aplikacji i programów informatycznych wspierających zamówienia publiczne;
- redagowanie BIP w zakresie prowadzonych w Starostwie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (zamieszczanie ogłoszeń, wyników itp.);
- redagowanie BIP w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez jednostki organizacyjne powiatu (zamieszczanie ogłoszeń itp.);
- wsparcie merytoryczne pracowników Starostwa odpowiedzialnych za przedmiot zamówienia podczas przygotowywania przez nich opisów przedmiotu zamówienia i szacowania wartości zamówienia;
- zbieranie niezbędnych informacji i czynny udział w opracowywaniu rocznych planów zamówień publicznych;
- pełnienie funkcji Zastępcy Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym;
- realizacja innych zadań przydzielonych przez przełożonych w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Przy wypełnianiu wyżej wymienionych czynności jest Pan (i) zobowiązany do:
- przestrzegania przepisów ustaw kompetencyjnych obowiązujących w Wydziale,
- informowania upoważnionych organów, instytucji i osób fizycznych oraz udostępnianie dokumentów w zakresie dozwolonym przez prawo,
- przestrzegania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt,
- zachowania uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikiem, współpracownikami oraz w kontaktach z interesantami.
- Warunki pracy na danym stanowisku: praca o charakterze biurowym, w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6, przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
Wymiar czasu pracy: pełny etat, praca świadczona w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie: w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu był niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. świadectwo ukończenia szkoły średniej, zaświadczenie o stanie odbytych studiów, dyplom);
- oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych;
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa w pokoju nr 1 (Biuro Obsługi Klientów) mieszczącym się na parterze budynku lub pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora/Inspektora ds. Zamówień Publicznych” w terminie do dnia 26 lutego 2024 r.
Przy każdej formie dostarczenia ofert tj. wysyłanych: pocztą, drogą elektroniczną lub osobiście decyduje data wpływu do starostwa.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.
- Klauzula Informacyjna o ochronie danych osobowych:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.
- Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się kontaktować pod numerem tel.: 56 6628960 lub wysyłając e-mail na adres: iod@powiattorunski.pl.
- Możesz kontaktować z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Toruniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Posiadasz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Ci skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Twoje dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćCzesław Makowski
- Data wytworzenia2024-02-13
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2024-02-14 15:29
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (Ogłoszenie nr 2/2024)
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor/Inspektor ds. zamówień publicznych
w Biurze zamówień publicznych
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
- Klaudia Ośkiewicz, zamieszkała w Głogowie
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
- Data wytworzenia2024-02-27
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2024-02-27 15:34
Informacja o wynikach naboru - Podinspektor / Inspektor ds. zamówień publicznych (Ogłoszenie 2/2024)
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Podinspektor / Inspektor ds. zamówień publicznych
w Biurze Zamówień Publicznych
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Klaudia Ośkiewicz, zamieszkała w Głogowie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Klaudia Ośkiewicz podczas rozmowy kwalifikacyjnej i testu wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów z zakresu zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
- Data wytworzenia2024-02-28
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2024-02-28 14:17

Stronę wygenerowano: 2025-06-05 16:25:27
Strona wygenerowana z systemu netadmin