26 listopada 2018 r. w siedzibie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) Aleksandra Hadzik – Prezes KRUS podpisała porozumienie, na podstawie którego KRUS włączył się w kampanię społeczną pod hasłem „Seniorze, nie daj się oszukać!”
Opierając się na wyżej wymienionym porozumieniu sygnatariusze: UOKiK, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Komenda Główna Policji oraz Kasa podejmą wspólne działania mające na celu popularyzację wiedzy konsumenckiej wśród seniorów i ostrzeganie ich przed nieuczciwymi praktykami niektórych przedsiębiorców.
– Kampania „Seniorze, nie daj się oszukać!” to bardzo ważna inicjatywa, która ma szczególne znaczenie w okresie przedświątecznym, czyli wtedy, gdy możemy spodziewać się nasilenia nieuczciwych praktyk rynkowych wobec konsumentów. Mam nadzieję, że włączenie się Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego do Kampanii – jako jej Partnera – przyczyni się do ograniczenia tych niepożądanych zdarzeń, na które narażeni są również rolnicy. Poprzez sieć oddziałów i placówek terenowych KRUS będziemy docierać z przesłaniem Kampanii do naszych ubezpieczonych i świadczeniobiorców, w tym również do seniorów – powiedziała Aleksandra Hadzik – Prezes KRUS podczas uroczystej inauguracji kampanii.
Więcej informacji na stronie: https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=14978
Informacja przekazana za pośrednictwem OR KRUS w Bydgoszczy
drukuj (KRUS partnerem kampanii UOKiK „Seniorze, nie daj się oszukać!”)