Powiat Toruński

Przejdź do:
Przejdź do:

Wyszukiwarka

Wyszukaj:
Powiat
Toruński

Menu główne

Treść strony

ZACHOWANIE PRZYDZIELONEGO NUMERU W SIECI TELEFONICZNEJ TEGO SAMEGO OPERATORA PRZY ZMIANIE MIEJSCA ZAMIESZKANIA.

Przy chęci uzyskania takiej usługi, Konsumnet powinien wystąpić do usługodawcy z pisemnym wnioskiem. Wniosek powinien być rozpatrzony w terminie 21 dni od dnia jego doręczenia usługodawcy.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku powinien on być zrealizowany a Konsumnet pisemnie powiadomiony o tej decyzji oraz o terminie uruchomienia zachowanego numeru w nowej lokalizacji.

W przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku Konsumnet powinien być pisemnie powiadomiony o odmowie zachowania przydzielonego numeru, wraz z podaniem uzasadnienia i pouczeniem o prawie odwołania się. Z tym że odmowa może być wydana jedynie w trzech przypadkach:

1. z powodu braku możliwości technicznych, ale fakt ten musi być potwierdzony decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty

2. gdy nowa lokalizacja Konsumenta znajduje się w zupełnie innej strefie numeracyjnej niż dotychczasowa

3. gdy nowa lokalizacja abonenta znajduje się poza siecią telekomunikacyjną operatora publicznej sieci telefonicznej obsługującego zakończenie sieci abonenta.

drukuj ()

  • autor: Wiesława Marchlewska, data: 03.02.2005

Dopisz się do
Newslettera

Jeśli chcesz otrzymywać bieżące informacje wpisz poniżej swój adres e-mail.

Zobacz
także

Stopka

do góry

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.

Z
O
B
A
C
Z

T
A
K
Ż
E