POLITYKA JAKOŚCI
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU
Polityka Jakości
Nadrzędnym celem Starostwa Powiatowego w Toruniu jest realizacja potrzeb mieszkańców powiatu oraz profesjonalne świadczenie usług zaspokajających ich wymagania i oczekiwania, co przyczynić się ma do zwiększenia ich zadowolenia jak i umacniania roli Starostwa jako instytucji pełniącej służbę publiczną.
Dla skutecznej realizacji Polityki Jakości wyznacza się następujące cele:
- budowanie wizerunku Urzędu przyjaznego klientom,
- podnoszenie jakości świadczonych usług w sposób zapewniający zadowolenie klientów Urzędu,
- poprawa obiegu dokumentów i informacji w Urzędzie,
- podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie umiejętności pracowników,
- poprawa efektywności pracy pracowników Urzędu,
- zapewnienie otwartej polityki informacyjnej Urzędu,
- doskonalenie warunków organizacyjnych i technicznych Urzędu oraz zapewnienie odpowiednich kadr.
Ustalone cele Polityki Jakości będą realizowane poprzez:
- szybkie, terminowe, zgodne z prawem, staranne i życzliwe załatwianie spraw,
- skuteczne wdrożenie Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
- organizowanie i finansowanie szkoleń i dokształcania,
- wprowadzenie systemu motywacji finansowej i pozafinansowej oraz podnoszenie świadomości pracowników o ciążącej na nich odpowiedzialności,
- skuteczne wdrażanie koncepcji e-Urzędu,
- pozyskiwanie środków zewnętrznych,
- wprowadzenie, utrzymywanie i stałe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością określonego normą PN EN ISO 9001:2009.
Polityka Jakości została zakomunikowana i jest powszechnie dostępna.